Kelpiestuds

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Åsa - 1 november 2010 08:34

För första gången på länge har jag varit helt ledig i helgen. Långpromenader med hundar och Ola. Lunchfika i stan. IKEA-besök. Bara göra ingenting ihop med min familj. Batterierna känns omladdade, just idag är jag redo för att hösten blir vinter!


Popsy har tränat vidare på rallyskyltarna i blivande mästarklassen, nu sitter snurrar och sidbyten och backande i front som en smäck! En intressant bieffekt på att verkligen lära in backa i front är att hennes fjärrdirigering helt plötsligt fått en helt ny stadga - tacka och ta emot :)


Mårran tränar mestadels i stallet under kvällarnas hästbesök. Då är hon på G! Lustigt hur vissa platser blir sammankopplade med vissa saker, och hur just stallet fått en koppling till träning har jag absolut ingen aning om...Men det funkar.


  

Flyttsvanarna har kommit för året till vår minisjö. Få se om de stannar i år.


  

Popsy njuter av dimmiga morgnar.


    

Och jag leker med kameran, som vanligt.

Skapa flashcards