Kelpiestuds

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Åsa - 29 november 2010 06:35

November och December är dåliga månader för mig. Jag har kämpat för att hålla tungsinnet borta än så länge i år, och lyckats ganska bra med en blandning av vänner, hälsokost, och en förstående familj. Så i samma anda tänker jag skriva ner mitt livs tio-i-topp-lista, att komma ihåg när livet känns som en ganska gammal och blöt (och kall) wettextrasa över huvudet.


10. Jag har bara inomhusjobb resten av december (inomhuskurser de få gånger som är kvar, och butiksjobb)

9. För varje dag som går så är jag en dag närmare våren

8. Min bil fungerar trots snö och kyla

7. Kaffe latte med vanilj och morotsmuffins

6. Popsy har fortfarande fler bra dagar än dåliga dagar

5. Jag har råd att ha ledig tid då och då

4. Snart kommer nästa säsong av Supernatural på DVD

3. Till våren blir det tillökning med ny vovve

2. Min familj (djur och människor) är min fallskärm som ser till att jag landar mjukt

1. Tveklöst: min Ola


Det känns lite bättre...:)

Ovido - Quiz & Flashcards