Kelpiestuds

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Åsa - 6 augusti 2015 14:52

Jag har en tanke om att man ska skapa ett så roligt och givande liv som möjligt, och utveckla sådant som för en framåt. Till slut är målet att ha ett liv som jag aldrig vill ta semester ifrån :)


I den andan har jag nu tagit steget att faktiskt kalla mig fotograf. I praktiken har jag ju varit det några år, men det har känst som ett stort steg att bli lite mer offentlig! Jag älskar fotograferandet, lika mycket som hunderiet, så då känns det som rätt väg att försöka odla den biten av livet och få den att växa.


Min fotosida heter Kelpiestuds Foto, och du är varmt välkommen att kika in! Oavsett om du vill titta på lite bilder för skojs skull, eller om du har någon tanke om att anlita en fotograf, eller om du bara är nyfiken :)

Kelpiestuds Foto finns också på facebook och instagram. Och på tal om insta, så har Prinsessan fått ett eget konto: Princess Midori!


Under hösten kommer jag att utveckla lite onlinekurser i fotografi, först ut blir en grundkurs och en specialkurs inriktning hund. Håll utkik om det känns roligt och spännande!


Konkurrensen i fotovärlden är stenhård, med massor av duktiga aktörer. Precis som i hundvärlden. Jag gör som jag brukar: blundar och hoppar, och hoppas...:)


 
  

Ovido - Quiz & Flashcards