Kelpiestuds

Alla inlägg den 19 juli 2018

Av Åsa - 19 juli 2018 07:04

För nästan tre år sedan gjorde jag mitt senaste inlägg här. Vad hände? Well...livet. 


Men nu har känt att det liksom har dragit lite i hjärnan att ha en hundblogg igen. Så here goes - med oregelbundna tidsintervall kommer här att dyka upp lite inlägg.


Vad har hänt sedan sist? Inte har jag gått blogglös iallafall, även om jag inte varit just här. Att skriva är lilsom en inre drivkraft - det måste ut! Så jag bloggar för närvarande på fyra ställen (fem om man inkluderar denna...):


Glädjeklicks blogg delar jag med mina övriga kollegor.

KelpiePhotos blogg handlar om fotografering, jag delar med mig av fototips och bilder.

The Creative Kelpie är stället för planering! Livet, hundträning, min egen träning - få saker gjorda helt enkelt! Här hittar du också min mer konstnärliga sida.

Och jag bloggar för Härliga Hund en gång i månaden.


"Men Åsa, behöver du verkligen en blogg till?"

Tja...behöver och behöver...Villhöver är ett bättre ord - något man vill ha men kanske (helt säkert) inte behöver. Jag gillar att skriva helt enkelt.


Så...Vad säger du? Ska vi ha lite oregelbundna dejter här? Jag bjuder in - du dyker upp ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards