Kelpiestuds

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Åsa - 6 april 2013 19:49

Tre dagar på Canis-träffen avslutade. En dag med BAT och demohundar kvar. Det snurrar i min skalle och jag tänker inte ens försöka sammanfatta några av mina anteckningar, men kan dela med mig av några förändringar som kommer att ske famöver:


* Ett gummiband ska inhandlas och sättas runt handleden, och användas till självplågeri med jämna mellanrum.

* Eva Bertilsson kommer att trakasseras å det grymmaste med frågor om allt. Mest om beteendevetenskap.

* Mina stämband kommer att tränas i den nya stilen "bröling".

* Eftersom ingenting är omöjligt och andras begränsningar inte gäller mig, tänker jag skaffa alla superkrafter jag någonson velat ha. Inklusive First Sight och Second Thoughts.

* Min hund har vingar (och en bläckfisk).

* En ny sport - agility endurance - kommer i sommar till en stad nära dig! (Rolsberga, Skåne, är världens mitt).

* Jag ska bygga mitt eget imperium. Kanske tom min egen stad.

* Sara kommer att flytta till Skåne. Det vet inte ens hon än, men så kommer det att bli. Min vilja är lag.

* Soundtracket till den fantastiska TV-serien BATMAN kommer att gå varm framöver. Och alla mina kursare får dela på namnet Robin.



* Mina kursare kommer också att få finna sig i att bli Swishade med jämna mellanrum...

* ...och jag tänker skaffa multipel personlighet.


Det var lite grann om vad vi hunnit med hittills! Och ja just det, Sverige och Finland kommer att enas och regera all hundsport!


I chose the red pill...


(Och NEJ, Morten, jag tänker inte kalla dig Morpheus!)




Ovido - Quiz & Flashcards