Kelpiestuds

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Åsa - 28 mars 2014 06:59

Jag har varit sugen på att träna Heelwork to Music ett bra tag nu, och att en ung kelpie (Iver) gör stora framsteg i den sporten gör ju inte suget mindre...Jag tänker dessutom på både lydnad och rallylydnad, där jag ibland får lite slut på fantasi just när det gäller fotgåendet. HtM-hundar har ett supersnyggt fotgående på längden och tvären som jag vill åt!


Så nu har jag gjort slag i saken, och tar ner en av mina favoritinstruktörer: Anna Larsson kommer till Eslöv och håller kurs i just HtM 1-2 maj! Vi är redan ett litet gäng - men det finns plats för ett par till.


Visst verkar det roligt! Musik, kreativitet, nya utmaningar och nya tankar!


Vill du hänga på? Anmäl HÄR!


Vet du inte riktigt vad HtM är? Titta på filmen från Annas senaste tävling och bli lika inspirerad och taggad som jag är!

Ovido - Quiz & Flashcards