Kelpiestuds

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Åsa - 13 december 2010 08:39

Advent betyder ju väntan, och det stämmer bra in på mig för tillfället.


Jag väntar på att december ska ta slut, så att jag kan börja med det nya årets kurser och träning och allt annat kul som liksom står på "hold" just nu. Mårran gör sitt bästa för att hjälpa mig:

  


Jag vågar knappt skriva att jag väntar på att valpkullen på Stormkappans kennel ska födas, och jag hoppas, hoppas, hoppas att där är en liten valp med mitt namn på i magen! Planerad nedkomst 17/12. Håll tummarna!


Jag väntar på att Boken ska komma från tryckeriet. Det dröjer några månader till innan den finns i handeln, ta en sneakpeak här! Vill du förhandsboka ett ex som skickas signerat, så maila asa@asashundar.se .


Jag väntar på att snön ska försvinna och plusgraderna kommer åter, och den väntan delar jag med grisarna som vill ut och böka upp hela hagen. De fick komma ut lite på gårdsplan igår:

  

Wow! Var är bästa bökstället?

  

Det var en konstig grisleksak...

  

Kanske skulle undersöka vad det är som skäller här borta? (Andra sidan dörren)

  

Typiskt...stängt in i lyxträdgården...(jag är rädd om min magnolia!)

  

...och köra bil fick man inte heller...Får hälsa på matte istället! (jag hade äpplebitar och övade inkallning och "backa undan")


Vad är det de säger..."Väntar på något gott väntar alltid för länge!" Benjamin håller med mig, han väntar på att snön ska försvinna så att han kan käka gräs igen!

  


Dagens råd från mig själv till mig själv: Fastna inte i vad som kommer i framtiden, då missar jag att uppskatta just nu!

  

Ovido - Quiz & Flashcards